Lördag!

Idag klev jag upp 5:50 så jag har varit rätt trött idag,sov en timme mellan 10 - 11 och det var väldigt behövligt för att orka med dagen kan jag lova! Innan 8 imorse så satte vi igång med att göra scones, go blev dom så när A kom upp så fick han nybakta scones till frukost, inte dumt =)
 
Vi har varit ute idag och lekt, varit i skogen bakom syrran och A, Frejsen gick omkring och krama träd och gömde sig bakom dom =) Jag och syrran käkade massa blåbär och sen så dansade A och Frejsen gangnam style och hon tyckte det va jätte kul =) Hon hoppade från stubbar och stenar =) Jag har ett så himla bra kort på henne i mobilen som jag fotade när hon laddar för att hoppa, men jag kan inte lägga in den bilden nu men ska göra det =)
 
Nu har vi kollat på körslaget ( inte Frejsen, hon sover sen länge ) och det är väl dags att hoppa i säng, hoppas på att få sova lite längre imorgon men det tror jag inte =) Men men får sova under dagen isf.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0