Lördag!

Åh vad jag vill ha godis känner jag, är så himla sugen, men jag är själv hemma så det är ingen som kan handla till mig så jag måste pallra mig ill ica själv =) Sambons startmotor har gott sönder ringde han och sa för en stunds sen så han måsta åka och köpa en ny och laga, inte kul på tanke på att han precis har köpt bilen! Tycker lite synd om han! Så jag blir nog garanterat själv hela kvällen, tar nog sin lilla tid det där kan jag tro =/
 
Så det är väl lika bra och gå på ica nu och köpa massa godis och sen lägga mig i soffan med mysfilten och massa tända ljus och kolla på tv, "så mycket bättre" börjar ikväll så det ska jag se, sen ska jag nog se en tjejfilm som K inte gillar =) passa på när man är själv! En gammal goding skulle sitta fint känner jag =) men får se, kanske somnar med under tidenjag kollar på tv =)
 
Lika bra att jag gör det jag ska nu innna jag blir för slö =D
 
Ha en bra lördagkväll!!
 
 
                                                      
 
 
 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0