Fredag 5 oktober

Hallå!
 
Kväll igen och dags att hoppa i säng, har varit en lång dag så jag är rätt trött fast jag sovit lite under dagen. Klev upp 6:20 imorse så då får man lägga sig nu fast det är fredagkväll =)
 
Dagen har gått mycket fort idag, har gjort saker nästan hela dagen och då brukar det gå fort =) Får se hur länge jag sover imorgon, beror på när lill tjejen vaknar, men imorgon ska vi pyssla lite och baka har vi bestämt så det blir en mysig dag imorgon tror jag.
 
Några av mina auktioner går ut idag så jag ska hålla lite koll på dom, men denna gång går det trögt, har bara kläder som går ut idag och det har gått trögt hela tiden tycker jag, men i måndags gick 2 skor ut och båda fick jag såld =) Så det var roligt, får se hur det går ikväll med kläderna.
 
Ha en fortsatt trevlig fredag kväll.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0