Torsdag!!

Nu har jag gjort helg, så skönt! Fick jobba över idag i 3,5 timme så jag jobbade 12,5 timme så det känns skönt att kunna sova ut imorgon =) Skulle ha jobbat imorgon också men jag tog ut plusstid, det är skönt när man kan göra så ibland.
 
Blev inte så mycket mer idag än och jobba, men jag åkte hem till mamma och hjälpte henne med hennes nya telefon som hon fått, hon är lite missnöjd för hon fick en smartphone =) hehe hon vill ha knappar!! Men hon kommer nog tycka det är ok om ett tag när hon har vant sig =)
 
Nu ska jag hoppa i säng så jag får sova många timmar inatt =)
 
 
                                                
( Här är min nya data som jag skrev om för någon dag sen som jag köpte =) min lilla minidata, passa mig bra! )
 
 
                                                            Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0