Tisdag

Åkte till sjukgymnasten vid 11 idag och fick akupunktur, lika skönt som sista såklart, men jag blir så trött efteråt så det är hemst. Jag har väldigt ont i min lilla nacke nu förtiden så det är olidligt.

Efter att jag var klar åkte jag ner på stan och gick till mamma och hälsade på henne på jobbet, efter det så gick jag en snabbis på Lindex och köpte mig en ny väska för ovanlighetens skull =) och gick in på Åhlens innan jag åkte hem och köpte mig en ny mascara och lite annat krimskrams =) Åkte sen hem och la mig direkt i sängen och vila, är helt slut i nacken och kroppen över lag. låg där och vilade/sov i nästan 2 timmar.

Nu sitter jag här framför datan och kollar runt lite, ska gå på affären och handla lite mat så jag får matlåda med mig på jobbet imorgon.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0