Sool!!

Idag har det varit sol på min lediga dag, och det är inte vanligt. Blåste kallt med solen var varm och skönt, så nu hoppas jag att det är lika imorgon, får ju bli ännu varmare för min del också, bara det är sol så blir jag nöjd.
 
Har legat hemma hos mamma och läst lite bok och haft det bra idag, sen åkte jag hem och färgade håret och gjorde mig iordning, sen åkte jag och K ner till stan. Vi spelade minigolf och gick på take off och åt mat med hans mamma, pappa, Alex ( ena syrran ) och hans och Alexs kusin. Det va trevligt, jag pratar dock inte så mycket med Debbie för jag är så urusel på englska men det vet hon så jag tror det var ok endå =) lite pratar jag men det är det minsta, skäms ju för att öppna mun för jag är så dålig på engelska, men får väl öva kanske =)
 
Nu sitter jag i soffan och slökollar på tv och ska väl alldeles strax hoppa i säng så jag kommer upp i skaplig tid imorgon så jag kan vara i solen i många timmar! För jag hoppas såklart på klar blå himel och strålande sol hela dagen =)
 
 
 
 
                                         
                                           Debbie och Alex                 Jag och K
 
 
                                                           
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Man kan ju tro att du gått under jorden, eller ligger du bara hemma i sängen och har ont. Inget svar på mess och inget skrivit i bloggen????

2012-08-01 @ 14:19:33
URL: http://lindasundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0