Måndag

Helgen är över och jag har bott på jobbet kan man mer eller mindre säga. Har gått bra, det ända som har varit riktigt jobbgt det är när man ska upp före sex på morgon, var som en sömngångare idag på jobbet, var riktigt trött.

Men imorgon är jag ledig iaf och det ska bli skönt, ska börja dagen med ett besök hos min sjukgymnast, ska bli riktigt skönt, behöver verkligen det nu känner jag! Sen vet jag inte vad jag ska göra, ta det lugnt, orkar inte med så mycket nu förtiden!

Gjorde inte så mycket efter jobbet idag, läste ut en till bok och åt mat. Mannen min har åkt till Arlanda och ska hämta sin kusin som landar 00:30 inatt. Ska bli roligt att träffa henne igen, var i April senast så det blir revligt.

Nu ska jag hoppa i säng, är så trött.. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0