Huvudvärk!

Har precis kommit hem från jobbet, hade kort dag idag och det är skönt på tanke på att jag ska bo på jobbet i helgen så var det skönt med en kort arbetsdag idag.
 
Har fruktansvärt ont i huvudet igen, har ju inte uppdaterar bloggen nå men jag har haft huvudvärk 3 av mina 5 veckors semester, och det är det västa jag vet. Har tagit värktabletter men det hjälper inte som vanligt på mig. Så vissa dagar har det varit olidligt, ledgat på soffan och blundat bara för att det har gjort så ont. Jag har inte migrän men dom som har det tycker jag verkligen synd om, för det känns som jag ska gå sönder vissa dagar när värken är som värst, att huvudet ska explodera och ont i ögonen får jag också då.
 
Imorgon är jag ledig så ikväll ska jag ta lite starkare värktabletter än bara alvedon,och då vill jag helst vara ledig dag efter för jag kan bli lite trött av dom dagen efter så det är bra att vara ledig då.
 
Nu ska jag läsa lite bok och få i mig något och äta, för om en timme ska jag åka ner till min sjukgymnast och få behandling.
 
Ha en bra dag!
 
                                 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0