God kväll!

Har precis kollat klart på "Morden i Midsomer" på 3:an, jag gillar den serien. Samtidigt har har suttut och stortera bilder på datan, köpte en ny datan i måndags, la in lite bilder idag men allt blev i oordning tyckte jag så jag måsta fixa till det. Köpte en liten data, 10" skärm, måste ha en till här hemma när jag ska till och börja plugga i hörst, blir beroende av datan då när det är dags att göra massa abrbeten, så det var lika bra att köpa en till, och en liten passar ju mig =) Men kommer använda den stora såklart när jag ska göra skolarbeten då får K sitta med den här lilla =)
 
Fick akupunktur idag hos min sjukgymnast, var längesen jag fick det nu och hon tyckte verkligen att det var dags igen för en sån kur. Fick rätt många nåla runt skuldrorna, nacken, huvudet för att slappna av ( jag är så dålig på det ) och handlederna, det var skönt och ligga med nålarna igen, jag brukar svara rätt bra med nålar så jag hoppas verkligen att jag gör det också denna gång. Min sjukgynmast tyckte inte att det var konstigt att jag har huvudvärk hela tiden, är inte så himla pigg i övre delen av ryggen, helt slut i nacken tycker jag att det känns som. Bilden nedanför visar va jag fick mina nålar, och hela det där området mår inge vidare just nu känner jag. Men ska tillbaka till sjukgymnasten nästa vecka och jag ser verkligen fram emot det!
       
 
                                                  
                                                        (Bild lånad från google)                                      
 
Nu ska jag ta lite värktabletter och försöka mig på en lång och bra natt =) och att jag vaknar utvilad i nacken såklart =)
 
 
 
                                                   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0