Lite fattigare men ingen trasig tand =)

Imorse 8:15 var jag till tandläkaren och fick min trasiga tand lagad, det tog 5 min och det kostade 695kr!!! Inte billigt direkt att gå till tandläkaren! Tur jag inte tog bedövning för då hade det blivit mycket dyrare! Men nu har jag en hel tand igen och jag kan äta på båda sidorna =) Nu hoppas jag att jag slipper bita sönder fler tänder!

Efter tandläkarbesöket så åkte jag till Engan och gjorde klart en uppgift i skolan som vi skulle göra, så nu är det inskickad och klar. Måste ligga i mer nu med plugget känner jag, blir mer och mer att göra och jag har tagit det ganska lugnt ett tag men nu är det slut med med! Tänkte försöka göra klart den vi har på distans ganska snart så man slipper ha den över sig.

Nu ska jag dricka upp mitt te sen är det dags att gå till jobbet, har APT först innan det är dags för ett kvälls arbetspass.

Ha en bra onsdag!

                                                    
                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0