Jävla polly!

Den röda pollypåsen är ju mitt favoritgodis, satt i soffan och götta mig i en massa polly när jag känner att det är något hårt som jag biter på, inge mer med det förns jag känner att det är vasst från en av mina stora tänder! Det hårda jag bet på va en bit av mig tand! Så nu har jag ett hål rakt in i min tand =(

Nu sitter jag här i soffan och är missnöjd och tycker lite synd om mig själv! Kommer nog inte kunna äta polly på länge nu =/ Skålen med pollyn som är kvar skrattar åt mig för att jag inte kommer kunna äta mer ikväll och för att jag måste till tandläkaren och betala en massa pengar för att dom måste laga min tand! Ja ikväll är det lite synd om mig! 


                                                  
                                            Ja här är en del av min tand =(

Nä nu ska jag nog sura klart i soffan innan jag ska lägga mig, måste upp tidigt imorgon för jag ska ringa tandläkaren!

Nä jag är inte bitter! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0