....

Jag kommer inte att vara så aktiv här på bloggen på ett tag ( som ni märkt så är jag inte det nu heller ). Har så mycket att göra i skolan nu, och så ska jag försöka hinna träna och vara social dom få timmarna jag är ledig och inte är så trött, så jag orkar inte skriva så ofta här. Kommer väl lägga upp ett inlägg då och då iaf =)

Ska hoppa i sängen nu och sussa så jag orkar jobba mitt sista pass imorgon innan jag gör helg, har kväll så lite sovmorgon blir det iaf =)


                                     
Slänger in en bild från när jag, mor och far var i Sthlm på brorsans disputation. Han har forskat i matematik och är nu doktor i det, fråga mig inte i vad riktigt men jag vet iaf att han har löst någonting som ingen har löst sen 1700 talet, tur att vi alla har olika intressen =) Men det var en upplevelse att få vara med på något sånt där, man är en stolt lilla syster iaf! På bilden som jag har lagt upp så håller han på att visar någon uträkning, jag förstod allt speciellt när allt är på engelska och matematiska termer =)
Bra jobbat bror det här har du gjort bra! grattis!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0