2 dagar!

Ja i två dagar måste jag vänta innan jag får min tand lagad! Fast jag sa att det var svårt och äta och lät som att det var jätte synd om mig så fick jag ingen tid innan =( Det är så obehagligt med ett hål i tanden som jag känner hela tiden och inte kan jag äta på den sidan heller!

Det är fortfarande lite synd om mig så jag tröstshopa en ny mascara =) ingen dyr blev det dock idag för jag måste ju betala tandläkaren på onsdag! Men jag fick iaf en ny =) Får det hur bra den är då, men den duger nog tills jag får köpa en av mina favoriter =)

Nu ska jag kolla vad som finns i kylen så jag kan göra lite mat, även om inte jag kan äta så mycket så har ju en till i hemmet som ska födas =)

Ha en bra måndag!

                                               
                                                   älsklingen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0