Valbo!

Idag har jag och Helena varit i Valbo, va har haft det jätte trevligt. Gått runt i några butiker, ätit och pratat en massa och bara haft det allmänt trevligt.

Blev lite shopping för min del, men hittade inte det jag skulle till Frejsen, jag måste försöka hinna det innan vi ska dit på lördag iaf. Men hittade några små saker, men måste hitta det jag vill köpa så jag hoppas jag gör det. Sen hittade jag lite sött till lillan, Linda jag kunde inte låta bli ;)

Till mig blev det en kofta, en tröja, lite smått från Ikea, strössel och en massa kuvert =)

Nu ska jag koka en kopp te och luta mig tillbaka i soffan och bara ta det lugnt innan det är dags för sängen. Måste upp i bra tid imorgon så jag hinner med lite innan jag ska börja jobba kl 13, får se hur det blir med det =)

Ha en bra torsdag kväll!

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja det skulle va kul att träna igen, alltid roligast att vara 2 tycker jag, hatar att gå själv haha! ska vi ta Zumba nån kväll då? :)

2012-08-30 @ 21:19:34
URL: http://axelandrag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0