Tjoho!


Idag efter jobbet så åkte jag upp till Linda och gosa lite med lillan =) Men det är grymt va söt den ungen är, och hon är så liten så man vågar knappt hålla henne, men jag har vågat iaf =) Hon bara sover och jag försöker väcka henne, men efter några timmar så vakna hon och slog upp sina små ögon, hon bara kollade runt och så, inte grät eller nå, lät en eller två gånger, dom har verkligen fått en lugnt lite tös =)
 
Fick mms av syrran på mosters ögonsten idag, och oj va hon såg stor ut när jag har varit och träffar lillan =) Har ju nästan glömt att hon också har varit så där liten, nu är hon stora tjejen =)
 
Imorgon ska jag åka en tripp till Valbo med en annan Helena =) ska bli trevligt, shoppa, käka och prata massa skit! Måste köpa lite presenter till Frejsen och så kommer det såklart bli något till lillan med =) Kommer bli en trevlig dag!
 
Just nu sitter jag och kollar på tv och kollar runt lite på nätet, ska väl hoppa i säng om ett tag. Ha en bra onsdag kväll!
 
 
 
 
                                       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0