Tisdag!

Idag fick jag iaf sova lite längre än till 8, klev upp 9:45 idag och det var skönt. Ska strax göra mig iordning för att gå till jobbet. Jobbar kväll idag med, ingen höjdare tycker jag att jobba två kvällar på rad men men så är det ibland.
 
Linda, Magnus och Molly kom inte hem igår =( men jag hoppas dom får åka hem idag så jag får träffa dom! Jag spricker snart av nyfikenhet hur lillan ser ut live =) Hoppas dom håller sig vaken för ikväll när jag slutat kommer jag vare dom vill eller inte =D hehe nä då är dom för trött får jag väl vänta tills imorgon, men helst inte om dom kommer hem ikväll =)
 
Jag åkte ner till stan igår en snabbis innan jag började jobba, blev lite smått och gott =) en ny plånbok till mig och en ny mascara, resten jag handla var till mina små flickor =) Min älskade systerdotter fyller ju 2 hela år på lördag så jag köpte några presenter till henne, men fler ska det bli såklart =) En sak jag skulle köpa var slut så jag får hålla koll, och så en annan sak jag skulle köpa fanns det så många av så jag måste bestämma vilken jag ska köpa =) Sen blev det lite gulligt till Molly såklart =) ( Så nu får dom komma hem!! ) Kom hem så jag hann packa matlåda och ta det lugnt en liten stund innan jag åkte till jobbet och gjorde ett pass.
 
Nu ska jag väl ta och göra mig klar för att gå till jobbet om en stund!
 
Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0