Lillan är här =)

Nu så har äntligen Lindas och Magnus efterlängtade lilla tjej tittat ut =) Har messat med hennes mamma idag om hur det gått och så, har tänkt på dom hela dagen!

 

Så för ett tagsen fick jag mess från en stolt mormor och nyss fick jag en första bäbisbild av en stolt och lycklig mamma =) Jag är så himla glad för deras skull, att dom nu är tre och ska börja en helt ny resa är så himla roligt och härligt för dom ♥! Jag bara längtar tills dom kommer hem så jag får träffa den lilla familjen och såklart krama på lill tjejen =)

 

 

Stor GRATTIS till er Linda och Magnus till eran fina lilla tjej!! Nu har ni blivit mamma och pappa =)

 

                                                     

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0