=)

Jag vet inte om jag har skrivit något om det men min absolut närmaste bästa vän är gravid och just nu ligger hon på BB i Gävle, hon åkte in imors fick jag sms om =D Åh va spännande!!! Är så roligt att L och M ska bli föräldrar, dom kommer bli så himla bra föräldrar!!! Roligt att dom nu ska bli tre =)
 
                                                        Fina paret =)
                                                  ( Tog bilden från L:s blogg )
 
Igår lunchade vi på stan och idag hade vi bestämt att L skulle göra lunch åt mig för att jag hade delad tur idag, men fick sms om att den blev inställd för hon hade åkt in =) Så himla roligt och spännande, ska bli så himla roligt och få träffa den lilla filuren som legat i magen hennes =) Har knappt kunnat jobbat idag för jag har tänkt på dom hela tiden och speciellt L som ska kämpa med att få ut den lilla! Men det kommer hon klara galant såklart!
 
Jag bara väntar på att få ett sms om att filuren har tittat ut och att jag blivit "moster" igen =) Om inte knodden har tittat ut på fredag så sätter dom igång henne då. Jag sänder mina tankar till L och M och hoppas att allt går bra och att L och knodden mår bra!!
 
Nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska hoppa i säng, börjar 6:45 imorgon så lite sömn vill jag ha. Efter jobbet så ska jag och älsklingen på husvisning, får se om det är nått att ha =) Spännande!
 
Natti natti!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0