Sjuk!

Ja nu är det väl bara att erkänna att man har gått och blivit sjuk! Jag som nästan aldrig blir sjuk och har aldrig ringt och sjukanmält mig på jobbet men någon gång ska vara den första! Det som är värst nu är att jag har lock för öronen och det gör att det spänner nå så in i basken i huvudet, och att jag inte kan hosta upp det som ska hostas upp ( fräscht jag vet ), känner att det sitter fast i mellan gärdet och inte får riktigt upp det, så det gör grymt ont att hosta, men som med det mesta så kommer det gå över men det är iaf drygt!

                               Den här fisen är det som har smittat mig...hihi ♥ gohjärtat!

Men det är väl tur att jag blir sjuk nu om jag måste bli det och inte om 2 veckor när vi åker till England, det skulle inte vara så kul och åka över och vara sjuk.

Har precis kommit hem från mamma, jag och K åkte dit och fick mat, mamma gjorde purjolössoppa till mig för hon vet att jag älskar hennes purjolökssoppa och så är det lite synd om mig som är sjuk, gott var det som vanligt och så fick jag med mig hem så jag har och äta imorgon =) Sitter i soffan nu och är helt slut, blev helt slut av att vara hos mamma och sitta uppe så länge men jag kan inte ligga hela tiden men nu så ska jag ligga i soffan hela dagen och kvällen och bara vila så jag blir frisk, tänkte bli det tills imorgon, min plan är så iaf =)

Nu har jag har iaf läst ut alla Stieg Larsson böckerna, jag är väl den ända som inte har läst dom eller sett filmerna än, men nu har jag gjort det och ska låna filmerna av Linda så jag även får se dom. Sista boken tyckte nog jag var den bästa, för dom andra var så trög i början men inte den här. Men det är klart mycket bra böcker så det var väl bra att jag har läst ut dom nu =) Läste ut den sista imorse =)

                                 


Nä nu ska jag ta något och dricka och lägga mig till rätta. Ha en bra söndag!




                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0