Packar!!

Åh va drygt det är att packa, vad ska man ha med sig och inte, blir det för mycket eller för lite???!!! Det är kul att resa bort men det är jobbigt att packa! Har nästan packat ner det mesta jag/vi ska ha med men ändå är det inte klart...... Allt smink, hår grejer, smycken, hygienartiklar! Ja allt sånt ska ju också med och jag vet inte hur jag ska kunna packa bra! Men det löser sig nog, har kvällen imorgon också på mig att packa innan vi åker.

Ska bli så skönt att bo på hotell i 3 nätter =) Så himla mysigt ska det bli! Och tack snälla svärmor som bjuder hela familjen på hotellet =)

Nu ska jag gå och göra mig klar för sängen, ska upp och jobba imorgonbitti så det är dags att hoppa i säng! Var och köpte en ny kudde i söndags, för min gamla håller på att ta knäcken på mig, min nacke och rygg, och jag måste säga att jag har sovit bra dom senaste två nätterna och jag har inte varit så stel eller nära på att få nackspärr så jag är nöjd =) Funderar på att ta med mig den till England =D hehe nä då jag ska väl stå ut i några dagar utan min kudde!

Natti natti!

                                      Nya kudden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0