Längesen =)

Ja nu var det längesen igen sen jag skrev här, glömmer bort det.

Nu börjar det dra ihop sig tills att vi åker till England och ska gå på K:s kusins bröllop =) Ska bli rikigt roligt och jag längtar faktiskt nu måste jag säga, få komma bort i några dagar och bara vara ledig, det behövs känner jag!

Just nu sitter jag hos mamma och har skrivit ut massa papper om deprission som jag ska läsa om till skolan, och så håller jag på och tvättar en tvätt och hoppas att den blir torr tills imorgon kväll när allt ska vara packat och klart =) Sen ska jag hem och titta om det är något som fattas innan vi åker, och rensa kameran på kort så den är tom och fulladdad med batteri så ajg kna knäppa massa kort på bröllopet och på min älskling såklart =) ja lite är det och göra innan man ska åka men det är det väl värt för det ska bli så roligt!

Nu hörde jag att maskinen var klar så nu ska jag gå ner och hänga den och sen åka hem..


                          
                                                                                                                                                                                                  
                             Hittade ett gammalt kort på mig och Elvis ♥ finaste katten vi haft..

ha en bra tisdag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0