Hej från England :-)

Sitter nu på hotellrummet och tar det lugnt, har precis kommit hit från middag på en indisk restaurang med nästan hela K:s familj, va riktigt trevligt och god mat. Alla är så himla snäll och trevlig, synd bara att jag suger på att prata engelska :-) men jag hankar mig fram och ler och nickar, funkar nästan jämt :-) tur dom vet hur dålig jag är och pratar sakta med mig :-) Svärmor hade bjudit oss på hotellet, när vi kom dit och skulle checka in så hade K:s kusin ( han som ska gifta sig ) varit här och uppgraderat våra rum ( i smyg ) så vi fick en varsin svit, två stora rum gratis internet, frukost och så, och så hade dom köpt en jätte korg med massa roligt i, dricka, godis, body butter, duschcreme, läppglans från Bode shop :-) det var massa mer och fin choklad såklart :-) fixat taxi som kom och hämta oss ikväll, som dom betalat och taxi som kommer komma och hämta oss på lördag som kör oss till bröllopet som också är betalda, dom är så himla snäll och omtänksam, känner sig lite bortskämd. Så nu kan jag uppdatera bloggen lite medans jag är här, får se om jag lyckas lägga upp nå bilder annars gör jag det när jag kommer hem. Nu ska vi göra kväller här. :-) natti natti.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ni så värda, att bli lite bortskämda vännen. Passa på att njut!!!!

kram från sverige

2012-04-27 @ 10:13:05
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0