Filmtajm =)

Väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan börja titta på "Män som hatar kvinnor", får se om jag orkar se hela, är rätt trött och hängig.

Linda kom över med filmerna när hon hade slutat jobba och så hade hon med sig ett ansiktsvatten som jag bad henne köpa för jag inte kom ner till stan nå och mitt är det någon droppe kvar i bara så jag behövde den. Tack för det vännen min =) 

                                                        
                 Har ett annat från lancome nu men ska prova den här denna gång.



                                               Ha en bra söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är det snart en vecka sen igen du bloggade. Skärpning vännen! Tack för igår, supertrevligt och mysígt att ni ville komma =)Tack för den supersnygga kökskniven, får laga någonting med den någon dag och bjuda upp er ;)

Ha en bra dag!

Kramis

2012-04-20 @ 08:59:23
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0