12 april

Va ett tagsen jag uppdatera här igen, men så är det ibland =) Har inte haft tid att sitta vid bloggen så mycket för det är en massa annat som har tagit min tid. Men fick höra idag att jag aldrig uppdaterar så jag gör väl det nu då =)

Idag på morgonen så var jag och klippte mig, blev faktiskt mycket nöjd, nu känns håret fräscht igen och mycket luftigare, tunna nog ut en del men det är bara bra för det behövdes! På längden tog hon 10 cm men faktiskt tycker inte jag att det syns så himla mycket så det är ju bra =) jag som älskar att klippa mig ;)

Sen åkte jag och hämtade Linda så åkte vi in till stan och käkade, fikade och pratade en massa om allt =) Letade även en jacka/kavaj till mig som jag ska ha på bröllopet och som jag ska kunna ha sen, och faktiskt hittade jag en så nu känns det skönt att allt jag ska ha på mig på bröllopet är klart! Vi ska på bröllop i England om 2 veckor =) Det är K:s kusin och hans flickvän som ska gifta sig, ska bli roligt och få vara med om det! Men jag gillar inte att man ska ha klänning men jag får väl bita ihop denna gång då, hihi

Så nu har jag skrivit lite grann =D nu ska jag åka och fixa en grej innan jag ska bädda ner mig i soffan innan sängen, känner mig lite hängig, har blivit smittat av Frejsen, var där i veckan och hon var förkyld och har lyckats smitta ner mig, men som tur är har jag inte blivit jätte sjuk än bara lite hängig.

Ha en trevlig kväll! =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var på tiden min vän, härligt med lite uppdatering =)Mer sånt....

Ha en bra dag och krya på dig!

Kramis

2012-04-13 @ 08:45:11
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0