Vill sova en vecka!

Det skulle verkligen vara behövligt att jag skulle få sova i en vecka eller så, men det går ju tyvärr inte men det skulle sitta förbannat bra! Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, har inte sovit många timmar inatt, har bara vridit och vänt på mig och blivit förbannad för att jag inte kan sova och så har jag sparkat och slagit min snarkande sambo! Men inte märkte han nå men han blev iaf tyst några minuter =) så jag hann slappna av lite innan han började igen, men det va inte det som höll mig vaken från början det va bara grädden på moset om man säger så! Jag kan helt enkelt inte sova! Men inatt ska jag göra det har jag bestämt!

Och inte va det kul när kockan ringde kl 6 och jag måsta kliva upp och göra mig klar för jobbet, började 6.45 imorse så det var mer eller mindre en sömngångare som kom till jobbet. Men det gick ju bra att jobba endå, jag höll mig vaken, på rasten satte jag mig ute i blåsten och fick massa kall luft så jag skulle hålla mig vaken hela dagen! Fick även SKRAPA rutan på bilen imorse innan jag kunna åka iväg till jobbet!! INTE KUL!

Kanske någon tycker att jag ska lägga mig nu och sova men det vet jag av erfarenhet att det inte kommer gå så bra för mig att sova om jag lägger mig så här tidigt ( även om jag inte sovit något natten före), jag kommer sova några timmar sen kommer jag vara klarvaken och ligga och fundera på när jag kommer somna igen och bli förbannad för att jag inte kan, så därför så tänkte jag gosa ner mig i soffan med en filt, en skål chips och kolla på film tills det är dags att hoppa i säng i hoppas om att sova hela natten!

Så nu ska jag gå och hälla upp chipsen i en skål och knäppa på en film, vet inte än vad men jag tror jag ska kolla på "Eclipse", har inte sett den än så det är väl dags när man sett dom andra två..  

                                              

Ha en bra lördag kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0