Trötter!

                                                         
Känner mig som han nu =) Är så trött och vill bara lägga mig och sussa men det kan jag inte för då kommer jag inte kunna sova inatt och så har jag lite att göra. Jag ska laga mat, åka till mamma och tvätta, och ge henne min hemtelefon för hennes har gått sönder, fixa med papper till skolan, och sen så kan jag nog bara slappa en stund i soffan innan det är dags för att sussa, det är några timmar dit =/

En av mina favorit författare har äntligen kommit ut men en ny bok ( som jag och mamma har längtat! ) och nu har mamma den så jag hoppas hon har läst ut den så jag kan låna och läsa =)

Nä nu måste jag göra mat innan min mage blir arg på mig! Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0