Tisdag: Skoldag!

Jobbade till 12.30 sen åkte jag ner till skolan för en ny lektion, va en intresant dag på skolan måste jag säga, hoppas det kommer fortsätta så. Det tror jag att det kommer göra, är säker på att det kommer bli roligt! Fick massa papper idag som jag ska läsa igenom någon dag, sen är det en film ( "vingar av glas") som vi ska se och diskutera om 2 veckor, Engan skulle fixa filmen så vi kan kolla på den tillsammans.

Sen åkte jag hem och gjorde lite mat och satt och kollade på lite tv innan det va dag att åka ner till sporthallen och körde ett pass zumba. Nu sitter jag i soffan igen och kollar lite på tv.

Ska väl hoppa i säng om en stund, sov inte många timmar i natt, va vaken mer än va jag sov, vred och vände på mig hela tiden och va arg på mig själv för att jag inte kunna somna, så jag va rätt trött idag när jag kom till jobbet, men konstigt nog är jag inte så trött nu men jag hoppas verkligen att jag kan sova i natt! Annars kommer jag bli galen och så kommer det vara synd om mina arbetskamrater imorgon, är jag så klumpig och vet knappt va säger och gör när jag inte har sovit =) hehe Men det blir nog bra endå =)


 
                                                 

Lilltjejen på hennes 1 årsdag, hon gosar på sitt lilla vis med det där trollet hon fick av mig =) Hon gillade håret på den, gotjejen! ♥

 

Natt natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0