Onsdag 14/9

Jag känner mig inge vidare nu, trött som bara den och nacken värker så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Va så trött idag när jag kom hem från jobbet så jag somnade på soffan i nästan 2 timmar, så jag är verkligen trött när jag sover efter jobbet så länge! Va väl behövligt då kanske!

Har inte blivit så mycket mer än så ikväll, nu sitter jag och surfar runt lite på nätet! Jag har ett mål som jag ska genomföra när jag fyller 30 (det är 1,5 år dit), så jag har suttit och läst lite om det jag ska göra, jag tror det kommer bli så roligt men grymt jobbigt! Och skulle det inte hända något på vägen så kommer jag berätta mer om vad jag ska göra 2013 för er en annan gång när det är klart att det blir av. Det kommer krävas mycker träning från mig men det är jag verkligen villig att ge. Jag är lite sugen på att göra det nästa år men jag ska vänta för jag är inte tränad för det första och så ska jag göra det som en 30 års grej! =) Inte roligt att man börjar närma sig 30 så det är lika bra att göra något roligt av det =)

Nä nu ska jag fortsätta med att inte göra något alls! Ha en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0