Milen!

Har inte lagt in bilderna på datan än från igår men ska göra det på söndag eller måndag.

Imorgon ska jag till stora staden Sthlm, jag och några från jobbet ska ner dit och springa tjejmilen =) Får se hur det går för det har inte blivit så mycket träning till det men runt kommer jag om det är så att jag ska gå, ska börja med att springa så får vi se hur det går med orken, jag blir nöjd om jag orkar springa halva milen. Har ju varit så trött i några veckor nu så det är ju inte den bästa förutsättningen men jag ska dit och försöka iaf. Roligt kommer det bli iaf och det är väl det som är huvudsaken..

Nä nu måste jag gå och borsta tänderna och hoppa i säng så jag orkar upp imorgon, bussen dit går kl 7 från Bollnäs så det är dags att sussa...


                                         




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0