Lika trött idag igen! =/

Det blev inte "Eclipse" igår, jag satt och kollade på två dåliga filmer ist som gick på tv, tror det va för att jag inte orkade gå fram till dvd:en och sätta igång filmen =) Vi tänkte kolla på den filmen nu när jag kom hem från jobbet men jag vet inte om jag orkar.

Är lika trött idag med men jag sov iaf lite fler timmar inatt men bara för att jag förlora massa sömn natten innan så är jag inte nå piggate än igår, men jag hoppas jag är det imorgon. Jag är ledig imorgon så jag kanska kan sova ut riktigt, om jag inte kan det så ska jag inte jobba iaf.

Jag och sambon ska iaf äta lite götta och kolla på tv eller film innan det är dags för oss att hoppa ner i sängen och sussa. Ha en trevlig söndag kväll!


                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0