Kall dusch!!

Bokstavligt talat så fick jag mig en kall dusch när jag kom hem från träningen och skulle hoppa in i duschen, sätter igång duschen, känner att det kommer varmt vatten och jag började shamponera håret, VA HÄNDER DÅ?? Jo det slutade komma varmt vatten och det kom bara kall vatten! Fy fasen jag höll på att frysa ihjäl i duschen, tvättade av mig snabbt och hoppa ur badkaret och torka mig och satte på mig en torr handduk och min morgonrock, sen måsta jag ju ställa mig med huvudet ner i badkaret och tvätta ur shampoot som jag hade i, och jag måste ha i balsam med för annars funkar inte mitt hår, kan ju säga utan att ljuga att det inte var en trevlig dusch eller hårtvätt och mitt huvud höll på att förfrysa!!

Så nu sitter jag i soffan med dubbla filtar och har precis druckit två stora koppar te! Det värsta jag vet är att frysa så det va inte den bästa dusch stund jag har haft! Dom kan väl varna en om dom ska knäppa av varmvattnet av någon dum anledning, bor ju i en hyresrätt! Tror jag börjar tina nu iaf =D

                                                         

Ingen Harry Potter blir det ikväll, för nu orkar jag inte, det får bli i helgen ist. Så nu ska jag kolla klart på "Lyxfällan" sen blir det nog natta, inte mycket mer av kvällen kvar och trött är jag så det blir nog sängen snart.

Natti natti! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0