Hipp hipp hurra för min systerson idag =)

Idag fyller min systerson 20 år! Stort grattis till dig!! Den snälla moster jag är så ringde jag och sjöng för honom 8.30 imorse =) Jag väckte han med min ljuva stämma, hehe men han tyckte nog att det va rätt fint endå ;)

                                                     
Här var man en stolt moster när han tog studenten förra året, här öppnar han ett stipendium =)



Annars idag så har jag varit på stan med Linda, hon va ute efter något nytt och jag var inte ute efter något men kom hem med en ny väska som jag ska ha skolböckerna i =) ett läppglans och en ny ögonskugga. Vi tog en lunch och pratade en massa, va en trevlig dag med min vän!

När jag kört hem Linda så åkte jag hem och invänta Engan som kom strax efter 14, vi bestämde igår att vi skulle plugga lite idag, så med lite kaffe och te så satte vi oss framför en varsin data och plugga lite medicinsk grundkurs,vi fick en del gjort iaf =)

Nu ska jag dricka lite te och kolla lite på tv innan det är dags för sängen, ska komma i säng tidigt idag igen för jag ska upp och jobba imorgonbitti.

Ha en trevlig torsdagkväll!


Kommentarer
Postat av: Alex

Jag följer gärna med nån dag å tränar! var verkligen längesen nu! :) Jag har medicinsk grundkurs boken om du vill ha, om du inte redan har den då vill säga :) Har några andra böcker också om du behöver, bara att säga till!

2011-09-29 @ 21:00:38
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0