Hipp hipp hurra för frejsen idag =)

Idag blir mosters gotjej 1 år =) Stort grattis min sötnos! Har haft kalas idag för henne och hon fick massa fina presenter, hon verka gilla det hon fick så det är ju bra =) Moster hade två stora påsar med presenter =)

Har varit en äkta moster idag, innan jag åkte och firade lilltjejen så bakade jag 3 sorters muffins =) Och medans dom va i ugn så slog jag in dom sista presenterna, så det va full fart här hemma på morgonen, jag som helst vill ta det jätte lugnt när jag har klivit upp och sitta vid tv:en en stund, men idag gick inte det. Men det funkade det med =)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, ska lägga in bilderna från idag på datan så ska jag lägga upp lite kort från dagen, men nu är jag för trött för det.


                                        
Men ett gammalt kort på mig och lillan kan jag lägga upp iaf =) 1 år idag, tiden går så fort! ♥

Nu är det dags för sängen så jag orkar upp och jobba imorgon!

                                        

Kommentarer
Postat av: amanda

Ja, när fan är det dags för mig och Alex att bli faster igen då? sätt fart!!! Du ser väl hur bra du skulle passa som mamma på bilden ;) höhö!!! PUSS <3

2011-11-07 @ 20:52:38
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0