Hemma igen =)

Nu är jag hemma igen från Sthlm, har ju varit och sprungit tjejmilen idag, och jag tycker att det gick bra på tanken på att jag aldrig i mitt liv har sprungit en mil, gick i mål på 1.10 så det va inte helt dumt, jag är verkligen stolt över mig själv som orkade runt hela milen! Det va inte alls lika jobbigt som jag hade föreställt mig så det va ju bra, vi som sprang i år har redan anmält oss till nästa års tjejmil =) Då ska vi springa på 1 timme tänkte vi så nu är det hårdträning som gäller =) Iaf träna mer löpning till nästa gång.


                                          

 

Det känns så bra och jag är så glad att jag klara detta, jag kommer somna som en vaggad bejby ikväll =) Tur att jag börjar jobba kl 15 imorgon så jag kan sova ut! Det är jag värld =)

 

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, har nästan precis kommit hem, har pratat med mamma och fått lite i magen så nu är det dags att ta en dusch!

 

Ha en bra kväll!!

 

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0