Fredag - Ledig helg =)

Jobbade till 14 idag och det är inte fy skam när man ska ha ledig helg, blir lite längre ledighet. När jag kom hem från jobber så satte jag mig soffan och fundera om jag skulle sova middag en stund, men det strunta jag i och satt och kollade på repriser på tv:n ist.

När älsklingen kom hem så bestämde vi oss för att beställa mat idag, jag orkade inte göra någon mat hemma och inte han heller, så jag åkte hem till mamma och slängde in en maskin tvätt och när jag kom hem så åkte älsklingen och hämtad maten så vi fick i oss lite.

Sen har vi mest suttit framför tv:n, jag åkte hem till mamma och var där ett tag och gosa med Skräcken medans den andra maskinen var i gång, när den va klar och hängd åkte jag hem och så kollade vi på idol. Har inte sett så mycket av det än, tror det är det första hela idol som jag sett i år.

 

Nu sitter jag och funderar om jag ska hoppa i säng, är iaf trött, finns inget att se på tv, vill inte börja se en film för det är för sent nu för det tycker jag ( ska upp rätt tidigt imorgon ) så det finns väl bara en sak som gäller =) SOVA! Och jag hoppas verkligen att jag sover bra hela natten, ska vara pigg och glad imorgon!

 

                          
                                                                         Skräcken ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0