Första skoldagen!

Ja nu har man suttit i skolbänken igen =) va inte så farligt idag för vi pratade bara om vad vi ska läsa under detta år, vi var rätt många som skulle gå, tur man har dom man känner som går där, annars va det inte många man kände igen. Men det kommer nog gå bra det där!

Fick med oss en pärm och massa papper hem, skulle även ladda ner firstclass på datan hemma så vi kan jobba där ifrån. Nu när jag satt och ladda ner det så funkar det inte iaf =/ så jag måste väl göra om det, drygt! Men jag måste ju ha det så jag inte kommer efter i skolan!

Nu ska jag slänga i mig lite mer att äta, sen ska jag åka ner till Bollnäs och gå på zumba =) Så det blir ett bra avslut på denna dagen..

 

Ha en bra tisdagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0