Bild!

Det va vi fem som var iväg på tjejmilen igår, det är jag som har händerna framför mig, jag hann inte med att den som knäppte kortet knäppte så därför ser det ut som att jag inte tycker om dom jag står bredvid men det gör jag =) hihi                            
 
                                                       

Jag är inte heller så trött i kroppen som jag trodde att jag skulle vara så det är ju bra, det ända som jag känner av lite grann är mina knän, är ju inte van att springa på asfalt så det känns lite i dom men annars är jag pigg i kroppen konstigt nog, men det är ju bara bra det =) Hoppas det håller i sig så, så jag inte känner av det imorgon bara =)

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska hoppa i säng för jag ska upp och jobba imorgonbitti =)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0