60 års kalas blev 81 års kalas =)

Gårdagen blev mysig och vi hade verkligen vädret med oss, srålade sol hela dagen, en rikigt skön höstdag =) Man kan vekligen inte klaga.

Som sagt så var det syrran och och systersonen som skulle firas men det blev även syrrans mans bror som vi firade med som också ha fyllt 20 år nu och så firade vi lilla Frejsen med för hans familj inte hade firat henne än, det blev mycket folk och mycket presenter till dom och mycket god mat och fika =) Lyckad dag tycker jag och jag hoppas att dom som va i centrum också är nöjd.

Tänk att min "lilla" systerson fyller 20 nu på torsdag, helt otroligt va tiden går fort, det va inte längesen han började skolan tycker jag och nu går han på läkarlinjen i Uppsala, kan jag säga mer än att jag är världens stoltaste moster =) Han kommer gå så långt min älskade systerson och han kommer bli en så duktig läkare!

                                        
                                                             Mina ögonstenar ♥



                                                               

                                                        Världens bästa syster ♥



                                      
  
                           Jonas fick en väldigt fin mössa att ha ute i skidspåret i vinter =)



                                                                

                        Frejsen tycker det är roligt att vara så nära kameran hon bara kan =)


                              
                             
  
Dom här två hade smygit sig in och lekte i vardagsrummet när vi kom in =) Bästa polarna! ♥


Det va lite bilder från gårdagen =) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag åka till mamma och äta och tvätta lite mer kläder och umgås lite. Ska även skriva ut en uppgift från skolan som jag ska fixa tills på tisdag tänkte jag.

Ha en riktigt bra söndag för det tänkte jag iaf ha =)

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0