Tvättdag!

                                                        


Ja varför inte tvätta när det är så fint väder? =)  Har redan jobbar idag så då kan jag fortsätta med att tvätta, Jag bokade tiden för någon dag sen och det är ett måste så det är bara att tvätta, visste inte att det skulle vara så varmt och fint =) Så är det ibland.


Det ska vara fint hela helgen och jag hoppas att det blir det för jag är ledig hela helgen och skulle behöva bara ligga i solen och läsa en bok eller bara sova, slappa helt enkelt och inte behöva tänka! Fick precis ett samtal som inte va så roligt, har fått några till denna vecka och det är inte så kul så lite lugn och ro och bara vila skulle sitta fint nu!

Ska nog åka och köpa glass när jag har tvättat klart och en påse polly så kvällen är räddad =) Sen ska jag bara ligga i soffan och bara va tänkte jag, som hela denna vecka ungefär! 

                                                      =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0