torsdag!

Idag har jag varit ledig, sov till halv 11, riktigt skönt men inte va jag utvilad för det, lika trött som vanligt! Jag hoppas det vänder snart och jag får bli pigg och utvilad, är lite less på att vara trött hela tiden! Men har jag tur så kommer jag att bli piggare snart.

Åkte ner till bollnäs en sväng och hälsade på Linda på jobbet och handlade lite av henne =) Men vad berättar jag sen eller visar jag sen när det är klart =)

Sen hem och få i sig lite mat innan det va dags för mig att åka och träna, ikväll va det zumba på schemat =) lika roligt som vanligt med satan va varmt det är i hallen där vi håller till, efter 10 min så rinner svetten!


Igår va det core och spinning som stod på schemat, det va xpress pass så det var en halv timme vardera, och jisses va slut jag va efter träningen, det va roligt att köra en timme men med två olika pass, både kondition och styrka, passade mig bra =)

Imorgon är det midsommar, hoppas på finväder för dom som är ledig och kan ha en trevlig dag och kväll med nära och kära, själv så jobbar jag hela helgen och kommer inte göra så mycket annat! Lite tråkigt men så är det! Kanske är ledig midsommar nästa år =)

Nu ska jag nog gå och borsta tänderna och hoppa i säng, är så himla trött! Kanske är pigg imorgon, vem vet =)

                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0