Torsdag 9 juni

Idag har jag varit ledig och bara tagit det lungt, syster och systerdotter är hemma hos mamma och hälsar på så jag har varit med dom hela dagen. Vi har mest åkt bil och kollat runt lite och bara pratat och haft det bra, så himla fint väder har vi haft idag! Så himla skönt med sommar tycker jag! Lilltösen är så stor nu, det går så fort, så himla söt och fin! Hon är så go nu när hon ska kramas och pussas, men när man får en puss av henne slutar det med att hon biter en i läppen =) haha hon är så söt! Mosters hjärta ♥

                                   Lill grynet gungar =)

                                   Full i bus ♥

 

                                  Ville ta min kamera, så rolig min =)



Efter att jag umgåtts med dom så åkte jag ner till bollnäs och körde ett pass zumba, nu va det 2 veckor sen jag träna så det va så skönt och roligt att komma iväg och röra lite på sig, varmt som tusan va det i hallen där vi håller till så man svettades fast man stod still =) men skönt att fått träna lite. Förra veckan va en tung vecka för mig och trött och slut var jag så jag orkade inte med att träna, så jag hoppas att jag kommer igång igen nu. Har bokat 3 pass nästa vecka och så ska jag försöka komma iväg och springa lite, jag måste ju börja träna till tjejmilen, jag och 3 tjejer till ska iväg på det den 3 september så det är dags att börja springa lite så jag orkar med det =)

                                      

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det soffhäng tills jag ska sussa, upp och jobba imorgonbitti igen! Så kvällen blir mycket lugn!

Ha en trevlig torsdagkväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0