Tisdag!

Har precis kommit ut ur duschen och sitter nu och ska till och titta på "the mentalist" längesen jag såg det nu, riktigt bra är det!

                                                    

Har varit och träna, ikväll stod functional moves på schemat, riktigt bra pass va det också, svetten bara rann av mig och jag var helt slut när jag gick därifrån, nu är det säkert 3 veckor sen jag träna nå styrka så jag kommer ha grym träningsvärk, känner det redan nu, men det är väl så det ska vara =) Måste bli starkare för mina armar är pinsamt svaga =) Men dom blir väl starkare dom med med tiden.

Jag var ju till frissan igår coh satt där i 3 timmar, jag som aldrig tyckt om att gå till frissan förr men nu känns det helt ok, inte lika nojig nu när jag går dit =) Nu har jag lite jämnare färg än sist, men när jnsag knäppte kort på det så syns inte det rikigt, ska knäppa kort när jag är utomhus ist tror det blir bättre kort då. 

                                                    
Får bli detta kort så länge =) lite röbrunt med lite svart i, men det är mycket jämnare än sist även om det inte syns på bilden.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan innan det är dags att sussa, imorgon är det delad tur som gäller!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0