Tisdag 7 juni

Idag är det bal i bollnäs, synd att man jobbar för det är lite roligt att kolla på alla fina människor. Solen är framme och det är kanon väder så dom lyckliga som är på balen idag får en underbar dag. Hoppas det håller i sig hela dagen och kvällen!

Jag sitter nu och väntar på att gå och jobba, så tråkigt att man ska jobba nu när det är så fint väder, skulle hellre legat hemma hos mamma på en filt och läst en bok och bara haft det bra, och åkt och kollat på balen.

Vid halv 9 imorse så åkte jag och hämta Linda och körde henne till hennes föräldrar för hon ska sminka 3 baltjejer idag, och den första som skulle sminkas och få håret gjort av Linda fick jag göra flätorna på, hon skulle ha 2 flätor va vardera sida. Jag stannade kvar tills hon va helt färdig så jag fick se hur hon såg ut i håret och i sminket, det blev jätte bra, hon blev jätte fin! Linda är grym sminkös och hårstylist! Ska jag gifta mig någongång så blir det hon som får fixa iordning mig =) Ska lägga in korten på datan ikväll eller imorgon så ska jag lägga upp nått kort här. Annars kommer nog Linda lägga upp på hennes blogg.

Nä nu ska jag lägga upp matlåda så jag har lite och äta ikväll på jobbet!

Ni som är ledig får ha en underbar dag i det fina vädret! =)

Kommentarer
Postat av: Linda Sundberg

Tack för både skjuts och hjälp idag =)

Klart att jag ska fixa i ordning dig till ditt bröllop. När ska det bli av då? Ni är ju ändå förlovade och har varit det ett tag. Kom igen nu, jag vill gå på bröllop!

Jag orkar inte lägga upp några bilder idag, det gör jag kanske imorgon.

Hoppas det gick bra att jobba i värmen.

Kramis

2011-06-07 @ 20:54:45
URL: http://bimboblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0