Söndag 5/6

Har varit hos mamma och pappa hela dagen, ätit lunch där och sen har jag legat ute i solen och läst och ätit rabarber och bara njutit, när jag precis skulle till och somna så kom det en hoppspindel på mig så då hoppa jag högt så mamma börja skratta, jag som precis höll på att somna så skönt!

Efter att legat i solen ett tag och haft det bra så åkte jag och mamma ner på rusta för mamma skulle köpa en ny matta till köket, vi kollade lite på jyskrean också men den va inge bra, hittade inget! köpte en liten solstol på rusta som jag ska ha på balkongen för min andra gick sönder! Sen åkte vi hem igen och åt middag och då kom älskingen också =)

Nu sitter jag framför tv:n och kollar på "gossip girl" och äter polly och dricker cola =) det är ju helg än =D hehe

                                                    

Söta cola flaskor va? =) jag kunna inte hålla mig när jag såg dom på coop så jag köpte ett 6 pack såna =) och så är det godast att dricka från flaskor, inte är det dumt heller när det är söta flaskor =)

                                                    

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara vara! Älsklingen är och fiskar så jag har soffan och tv:n för mig själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0