Söndag 19 juni

God morgon =)

Jag klev upp strax före 10, ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till Valbo. Det är ju skit väder ute så man kan ju inte ligga i solen och ha det bra så bestämde vi igår att vi åker och kollar lite i affärer ist, och svänger kanske in hos systeryster och hälsar på, och träffar båda min syskonbarn =) Den största läser på läkarlinjen så han har jag inte sett sen i julas tror jag så det är på tiden att jag fåt träffa han också =)

Igår på morgonen åkte jag upp till Linda för att hjälpa henne med att locka hår på hennes 3 kusiner, hennes farbror gifte sig igår. Men locktången som fanns va inte så bra, lockarna blev små och dom hängde ner sig på engång så Linda fick fixa håret endå på alla, jag kan inte locka med plattång ( måste lära mig det! ) så jag blev ingen hjälp alls! Men jag fick se hur fin alla blev, Anna-lena som bruden heter blev otroligt vacker! vilken hår hon fick och sminket! Ja riktigt vacker blev hon! Kusinerna blev också så fin som 3 små dockor =) Linda kommer lägga ut bilder här i dagarna så håll koll.

Vid 4 ungeför så ringde Linda och fråga om jag kunna skjutsa dom till festen och det kunde jag såklart, efter det så åkte jag till mamma och tvättade 2 maskiner och åt massa jordgubbar =) mmmm! Jag orkade inte göra nått igår kväll för det va så himla tråkigt väder, så älsklingen åkte och va med någon kompis och jag satte mig i soffan och kollade på film och vräkte i mig massa godis =) Mådde lite lätt illa innan jag la mig och sussa så det blev alldeles för mycket av det goda igår =D

                                                

Nä nu måste jag hoppa in i duschen så det blir någon ordning här =) Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0