Snart laga mat!

Sitter och väntar på att älsklingen ska diska klart så jag kan börja med maten, det va så mycket disk så det måste bort innan =) Idag blir det ris och korvstroganoff, orkade inte tänka va vi skulle äta för mat så det fick bli det lätta och göra det som går snabbt att göra!

Har varit hos mamma och pappa idag, fick lunch där och sen tvättade jag två maskiner innan jag och mamma åkte och kollade på två loppisar, det vi ville helst på va stängt så det får bli en annan dag, jag tycker det är rätt mysigt att åka runt och kolla på loppisar. Jag köpte en vas, ljuslykta, en ljusstake och en bok för bara 25kr =) inte dåligt!

Nä nu ska jag börja med maten låter det som =) 

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0