Slut på denna dag!

Ja är första dagen på denna vecka över! Ny dag och nya tag imorgon, jag börjar med en delad tur, och man ska ju gå ut hårt när man har varit ledig...

Efter att jag och älsklingen ätit mat så åkte jag ner till bollnäs och körde ett pass core, det va säkert 4 veckor sen jag va på core så det va verkligen på tiden, men jobbar man så kan man inte gå och träna, ibland önskar jag att jag bara jobbade dagar så man kunna träna när man ville på kvällarna, men så är det inte och jag gillar att jobba kvällar ibland för då får man sova lite på morgonen =) Men det va skönt iaf att få komma iväg ikväll iaf, jag kommer nog ha träningsvärk i mina lår men det är så det ska vara =)

 

Har precis druckit 2 koppar te så nu är det snart dags att hoppa i säng så jag orkar upp imorgon. Nä jag går hem på timmar imorgon ska jag hem till mamma och få mat =) hon har semester nu så hon ringde och sa det så jag slapp tänka på det, snällt =)



                                           
Lilltjejen igår när vi var där, hon satt i sin badbalja och lekte =) Hon är så söt gofisen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0