Lite nytt =)


I tisdags va jag ner på stan och kollade runt lite. Jag behövde en ny ansiktskräm för min tog slut på morgonen i tisdags så det va behövligt, men jag har så svårt att hitta en så jag tog den som jag har haft länge medans jag letar efter en ny.

Det blev en ny parfym från escada som luktar så himla gott, ansiktskräm från bodyshop, nytt nagellack och ett par nya träningskor. Måste börja gå ut och gå igen och så ska jag börja springa lite lätt tänkte jag så ett par nya skor va ett måste. Och att hitta bra träningskor i min storlek är så himla svårt, eller att hitta skor överhuvudtaget är jätte svårt, önskar ganska ofta att jag har 36 i fötter, mycket lättare att hitta skor då, men nu har jag inte det utan 35 ibland 34 så då kan det bli lite knepigt att hitta skor, men jag lyckades och det känns bra =)  

                                     

                                       

Nagellacket är ljust och fint och sitter på min tånaglar nu =) Och skorna håller jag på att gå in nu, än så länge känns det bra.

Nä nu ska jag kolla klart på criminal minds sen ska jag sussa så jag kommer upp och i tid till jobbet imorgon, men sen gör jag helg för denna vecka iaf =)

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0