Ny plånbok

Idag började jag min långledighet =) Har inte semester än men jag är ledig i 4 dagar och det hör verkligen inte till vanligheten kan jag lova så det ska bli så skönt att få vara lite ledig =)

Dagen börjde med att jag åkte ner till stan för att käka lunch men linda, vi gick till "Roy´s" och käkade där och pratade det en massa. Linda hade span på en snattare som hon har sett några gånger när hon har jobbat och idag va hon inne på olika affärer och tog saker, vi såg även att hon plockade på sig massa leggings och grejer på en affär, hon åkte fast tillslut iaf tack vara Linda, den hemliga dektektiven =D

Jag köpte mig en ny plånbok fårn WERA på Åhlen´s idag, jag har haft samma plånbok fast i olika färger i flera år nu så det va dags för en helt ny och en annorlunda än vad jag har! Riktigt snygg va det också =) 

                                          

Åkte hem till Linda efter att hon va klar med alla sina ärenden på stan och fikade lite och pratade en massa mer =) Kollade igenom mitt hår som jag för tillfället har väligt ångest över och måste tänka på hur jag ska göra med, blir nog bra det med men just nu känns det hemst! Vi åkte ner på apoteket för Linda skulle ta ut medicin, då passade jag på att köpa handkräm och bodylotion.

                                                 

Nu sitter jag framför tv:n och ska snart gå och sussa så jag orkar med morgondagen =)


                                              

 

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0