Midsommardagen!

Igår var det midsommarafton och jag jobbade och fick snällt hoppa över att umgås med nära och kära. Men det gick bra det med, kvällen gick fort och när jag kom hem så kollade jag och älsklingen på tv och myste och åt götta =)

Jag va glad över att han va hemma fast jag inte trodde det och sa att han inte behövde det när jag visste att jag skulle jobba kväll på midsommar. När jag ska jobba så behöver inte han vara hemma och vänta på mig, men jag va glad av att se hans vacka nylle när jag kom hem ♥ Och glad när han hade köpt chips, jag va godis sugen hela kvällen på jobbet så det satt bra i magen men lite onyttigt =)

Men ikväll när jag kom hem så va han inte hemma, en av hans närmaste kompisar fyller 25 och hans tjej hade ordnat en överraskningsfest för honom så han är där och firar honom och har trevligt, jag var också bjuden men fick säga nej för jag jobbade delat idag och så börjar jag 7 imorgonbitti så jag kan inte. Lite synd för jag skulle ha velat ha följt med på det. Men så är det, någon ska väl jobba ihelgen med =)

Idag är även en sorgsen dag, det är 2 årsen Michael Jackson gick bort! Jag tycker fortfarande det är overkligt!
Hans musik betyder mycket för mig, och dom som känner mig vet va jag tycker om honom =) Han är stor!








Lyssna och njut =)

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp imorgon! 

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0